Posts

Showing posts from March, 2015

Cara mudah turunkan berat badan 20kg selepas bersalin

Image
Lepas bersalin, ramai mak-mak mula terpaksa cari baju baru. Bukan sebab nak kejar fesyen terkini pun tapi sebab utamanya ialah baju-baju sebelum mengandung semakin mengecil ! Aik? Baju mengecil? Al maklum lah sebelum mengandung berat badan 45kg, semasa mengandung naik 65kg, bila dah bersalin berat jadi 60kg tak turun turun dah. Sebagai penyelesaiannya, haruslah mak-mak cari cara mudah untuk turunkan berat badan selepas bersalin.

Itu baru isu berat badan, bentuk dan saiz badan, belum lagi masuk isu badan lemah mudah penat, susu badan sedikit, kulit kusam, masalah hubungan intim suami isteri dan macam-macam lagi. Pernah dengar tak ada satu kajian membuktikan, suami lebih bahagia jika isteri bertubuh langsing!!

Kak Salwa ni berjaya turun berat badan 20kg selepas bersalin dengan mudah. Bukan itu sahaja, badan beliau juga bertenaga dan kulit pun cantik. Apa rahsianya ?



Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.


Tu dia.. itu la rahsia beliau. Untunglah badan kera…

Cara mudah berhenti merokok agar dapat cegah kanser

Image
Tahniah buat mereka yang ada keinginan untuk berhenti merokok. Setinggi-tinggi tahniah lagi buat anda yang sedang berusaha untuk berhenti merokok dan giat mencuba pelbagai cara untuk berhenti merokok. Sesungguhnya orang yang berjuang sehabis-habisan untuk meninggalkan perkara yang haram menuju ke arah yang lebih baik umpama sedang berjihad. Saya TABIK anda !

Ada banyak cara yang boleh membantu anda untuk berhenti merokok. Salah satunya adalah dengan mengamalkan suplemen iaitu Vivix Shaklee. Vivix telah terbukti berkesan bantu perokok berhenti merokok dengan mudah dan berkesan. Penangan Vivix telah berjaya membantu ramai hantu-hantu rokok berhenti merokok dengan jayanya dan salah seorang dari mereka ialah abang Uzir. Sebelum ni banyak cara dah yang dia telah cuba berhenti merokok seperti mendapatkan rawatan di klinik kesihatan, guna pelekat nikotin tetapi gagal.

Tapi, bila cuba Vivix, sesuatu telah berubah. Jom tengok apa terjadi setelah dia mencuba Vivix Shaklee. Testimoni vivix berhe…

Benjol di dahi dan luka akibat terjatuh atas batu sembuh dalam 5 hari

Image
Setiap orang yang ada anak-anak kecil pasti pernah lalui pengalaman anak terjatuh, tercedera, berdarah, dahi benjol malah ada yang patah tulang.. Belum masuk bab demam, batuk selsema, asma dan macam-macam hal lagi. Anak saya sendiri si Hazim pun patah tangan baru-baru ni gara-gara sifat ingin bereksperimennya yang sangat tinggi. Akhirnya dapat pengajaran yang sewajarnya. Aduhai kini bersimen tangan anakku itu...

Entri kali ni bukan saya cerita pasal Hazim patah tangan, tapi kisah anak kepada downline saya yang terjatuh hingga benjol di dahi. Tak cukup dengan benjol di dahi, luka berdarah pula tu... mak mana tak panik bila tengok anak sendiri tercedera kan?



Tapi downline saya ni bijak orangnya. Dia sentiasa pastikan keperluan nutrisi anaknya mencukupi terutamanya dalam proses penyembuhan. Sebab tu dahi yang benjol serta luka anaknya boleh sembuh dalam 5 hari je...sangat pantas kan?

Jom tengok apa fungsi setiap vitamin:

Omega Guard ialah ia menghalang pembekuan darah dan menggalakkan al…

Facebook Inspirasi Sihat Semulajadi