Posts

Showing posts from November, 2014

Hilangkan bau badan demi suami tercinta

Image
Hilangkan bau badan adalah sangat penting terutamanya bagi kaum wanita. Mengapa? Percaya atau tidak bau badan boleh menjadi faktor kepada kebahagiaan atau punca keruntuhan sesebuah rumah tangga. Apa taknya bila badan berbau busuk sesiapa pun takkan berasa selesa untuk berada berhampiran kita termasuklah suami sendiri. Tiada gunanya berwajah cantik dan bersolek bagai tapi kalau badan berbau busuk. Ingatlah, jangan sampai isu bau badan menjadi punca suami menjauhkan diri. Suami duk jauh sikit takpe lagi, tapi jangan sampai badan berbau menjadi alasan untuk dia berlaku curang! Nauzubillah...

Wahai wanita yang berstatus isteri dan ibu, sayangilah diri sendiri. Sekiranya anda sedang mengalami masalah badan berbau, bertindaklah sekarang. Hilangkanlah bau badan demi suami tercinta..



Punca badan berbau

Selain dari faktor kebersihan punca badan berbau biasanya disebabkan oleh lambakan toksin dalam tubuh yang tidak dapat disingkirkan dengan sempurna. Toksin yang banyak dalam tubuh merupakan punc…

Ubat sakit lutut yang berkesan mengawal sakit sendi tanpa steroid atau unsur dadah

Image
Sedang mencari ubat sakit lutut yang paling berkesan untuk hilangkan sakit sendi atau secara spesifiknya sakit lutut? Sudah tentulah vitamin set sendi Shaklee yang boleh membantu mengawal sakit sendi lutut tanpa penggunaan steroid dan dadah. Seperti yang kita tau kebanyakan ubat sakit lutut biasanya mengandungi steroid atau unsur dadah. Ia memang berkesan menghilangkan sakit lutut dan sendi-sendi lain kerana ia akan memberi isyarat kepada otak untuk melalikan kesakitan buat sementara waktu. Bila keberkesanan ubat tu dah habis maka sakit pun datang semula. Namun ia tidak merawat sakit sendi dari puncanya dengan cara semulajadi. Sebab tu kebanyakan pengguna yang guna ubat sakit lutut lain yang ada dipasaran akan jadi terlalu bergantung pada ubat-ubatan tersebut.



Berbeza dengan set sendi shaklee ia berkesan mengawal sakit sendi tanpa steroid atau unsur dadah. Hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi set sendi Shaklee membantu mencegah dan mengawal gejala sakit sendi dari puncanya.

Osteoa…

Jalan-jalan ke Taman Rekreasi Tengku Anis di Kota Bharu

Image
Orang Kota Bharu mesti tau tempat ni. Maklum la, ia merupakan sebuah taman rekreasi yang sesuai untuk seisi keluarga. Ada taman permainan kanak-kanak, ada tempat piknik, ada ruang untuk berjogging, boleh tengok rusa dan boleh naik kuda..Tapi yang paling menarik perhatian kami sekeluarga ialah kat situ ada kolam permainan..


Masuk kat sini kalau setakat nak tengok memang tak berbaloi sebab setiap orang dikenakan bayaran. Bagi saya lah sebab sambil jaga anak-anak boleh bermain dan bergurau senda dengan mereka sekali. Seronok..Oleh itu sejak dari rumah lagi saya dah pakai baju yang bersesuaian, set minda dan get ready untuk basah.

PERINGATAN! jangan berkemban atau pakai bikini udah le ye.. TAK SESUAI sebab ia kawasan terbuka. Orang awam duk lalu lalang disekitar luar kawasan kolam ni..

Selain dari macam gambar diatas, ada juga kolam untuk orang dewasa..


Ni kat kolam dewasa. Kedalaman maksimum lebih kurang 2-3 kaki je iaitu kira-kira paras dada orang dewasa. Bot tu disediakan untuk disewa …

SENARAI HARGA PRODUK SHAKLEE

Image
Berikut adalah senarai harga produk Shaklee untuk rujukan anda.
PRODUK NUTRISI Produk Saiz Penerangan produk Harga
Alfalfa Complex (S)
Alfalfa Complex (L)
330 Biji
700 Biji

Buang toksin, baiki alahan, mencuci usus, mengatasi bau badan, atasi keputihan, kaya dengan nutrisi dan zat galian. Diperbuat dari herba Alfalfa yang merupakan ‘Raja Segala Tumbuhan’

RM54.00
RM98.00
Advance Joint Health Tablet

60 Biji
Glukosamine untuk kesihatan sendi, diperkaya dengan vitamin C, tingkat kusyen sendi dan tulang rawan, mengatasi masalah sakit sendi,  lenguh-lenguh badan, pembedahan sendi

RM124.00
B-Complex

Facebook Inspirasi Sihat Semulajadi