Wednesday 16 July 2014

# Collagen Powder # Kulit Kusam

KECILKAN LIANG PORI DALAM MASA 2 MINGGU

Tengah-tengah bulan ni biasa lah, bonus Shaklee masuk..Memandangkan lagi 2 minggu nak raya, memang saya takkan lepaskan peluang restock Collagen..tak perlu dah minta duit extra ngan suami..siap boleh restock sekali suplemen favorite suami iaitu Cinch Tea Mix dan Omega Guard. Alhamdulillah ♥

Saya suka Collagen ni sebab dia paling cepat tunjuk kesan. Sekotak tu ada 15 sachet je..masa mula-mula nak try dulu memang saya pun tak yakin jugak, maklum lah 15 sachet je..sempat ke nak tuai hasil...Tambah pulak kat buku nutrisi tu cakap kena habiskan 4 kotak untuk kesan yang ohsem! Masak mak nak beli 4 kotak sekaligus...Tapi dah nama pun pengedar sah Shaklee, mesti kena try jugaklah 1 kotak dulu..baru boleh kongsi pengalaman sendiri..

Saya mula amik Collagen sebelum mula puasa hari tu...saya amik secara konsisten 1 sachet setiap hari. Terus terang, minum camtu je bagi saya memang tak sedap sebab dia ada rasa hanyir sikit..(Sumber Collagen adalah dari sisik ikan merah ye..sebab tu rasa hanyir) so saya campur dengan minuman kegemaran saya..ESP dan Performance Drink..Sangat sedap

kecilkan liang pori


Target utama saya ialah nak kecilkan liang pori. Bila liang pori besar, ofkos nampak tua dari usia sebenar la kan...Sebab tu nak sangat kecilkan liang pori ni...Jeragat pun banyak sebenarnya tapi macam susah je..macam tak yakin je nak hilang sebelum raya. Tambah pula saya ni jenis yang tak suka pakai make-up. Bedak ke moisturizer ke sunblock ke memang saya takde semua tu..Sebab tu nak sangat produk yang boleh cantikkan dan memelihara kulit secara semulajadi..

So, selepas 2 minggu (actually belum habis pun 15 sachet masa ni sebab ada skip) inilah hasilnya...

testimoni collagen shaklee


Liang pori mengecil! ini memang terjadi..dalam gambar tak clear sangat tapi realitinya memang ia mengecil.

Kesan tambahan, kulit lebih licin, kulit lebih lembap dan lembut, tona kulit sekata..Tak tempek bedak pun ok dah..takde la nampak comot sangat dengan liang porinya, dengan jeragatnya lagi dengan kulit sini kemerahan sana pucat...Tapi jeragat tu masih ada...Agaknya kalo terus konsisten habiskan 4 kotak boleh hilang terus kut...Takpe, nanti saya kongsi lagi hasilnya.

Kesimpulan, sapa yang nak raya ni dengan kulit lebih awet muda liang pori yang halus sila amalkan Shaklee Collagen Powder bermula hari ni...ni makan je, kalo ada yang rajin nak buat masker lagi marvellous hasilnya. Memang puas hati..

Nak tau lebih lanjut kisah liang pori dan Collagen sila klik SINI

Jana Hazana (ID 908814)
017-3125484

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana