Monday 19 August 2013

# Al-kisah

BIRTHDAY GIRL WISHES

Today is my birthday!!

Saja la nak kongsi apa yang dihajati. Mengikut buku THE SECRET, jika kita ada impian jangan hanya simpan dalam fikiran. Luahkan...Apabila kita meluahkan apa yang diimpikan, itu akan menggerakkan otak separa sedar kita. Antara cara untuk meluahkan impian kita supaya berkesan ialah dengan mevisualisasikannya. Contohnya nak beli kereta MyVi Special Edition. Print & tampal kat mana2 yang kita boleh tengok selalu. Pastu rajin-rajin la pergi test drive ke. Cepat atau lambat ia pasti akan jadi milik kita..Kalu tak caya, cubalah....

Ok, ni wishlist saya untuk umur ke 3x ni..

1) Memiliki sebuah Estima Aeras tapi taknak dibebani hutang. Camana tu? hehe...




2) Melancong ke Paris & Menunaikan Umrah bersama keluarga tersayang


Big Dreams kan? takpe, always dare to dream big. Sesiapa pun berhak.

Oh ye, big dream tu big dream jugak yang penting kena usaha. Macam saya, join bisnes Shaklee sebab saya nampak Shaklee boleh bantu saya untuk capai impian-impian besar saya ni. Dengan bisnes, anything is possible. Nampaknya kena lah bersungguh-sungguh kongsi kebaikan produk-produk Shaklee nih..

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana